reklama

Policajti zarábajú na výstavbe Auparku

Sadol som si do požičaného auta a vybral som sa vymlátiť bankomat. Pobral som sa preto do Košíc, aby som mal na bratské posedenie pri pive. Sediac v aute som premýšľal, kde sa nachádza moja otrokárska mašinka. Nakoniec som sa vybral až do centra mesta, kde som komplikovane narazil na dopravné obmedzenia, kvôli výstavbe Auparku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (61)

Jedna cesta bola úplne odstavená, viditeľnou zátarasou. Vravím si „v pohode, však to obídem". Keďže žijem v Bratislave už dlhší čas, trošku ma to zmiatlo. Narýchlo som prepočítaval, ako sa ďalej dostanem k svojmu cieľu. Zaregistroval som zákaz vjazdu, zablikala aj električka, pridali sa aj trúbením šoféri, no v tom zmätku som odbočil cez „starý" smer z Protifašistických bojovníkov na Rooseveltovu. Mávajúce červené svetlo mi oznámilo tu osudnú chybu. Darmo som sa ospravedlňoval, že som tu dlho nebol. Pán vodič, dopustili ste sa dopravného priestupku. Nuž a pekne, že ste si tu tak pekne na mňa počkali. Smiešne bolo, že boli zaparkovaní v protismere. Vravím si „Maťo, len nebuď múdry a nepripomeň im to". Ľudia tam padali ako na bežiacom páse. Takže zaručený recept na dobrý biznis pre našich strážcov zákona. Zmeniť zaužívanú cestu s odbočovacím pruhom na zákaz vjazdu, postaviť sa obďaleč a mastiť si bruchá. Niečo také sa dá zažiť len na Slovensku. Čakať na nastraženú pascu a dopĺňať tak peniaze, ktoré sa strácajú v pochybných tendroch na vnútre. Každopádne som prispel na metly, ktoré pán Kaliňák prihral garde upratovačov. Smutné je, že polícia takýmto úbohým spôsobom číha na ľudí ako pytliaci na nastražené pasce. Zároveň úseky, kde sa blázni rútia ozlomkrky, ostávajú bez kontroly. Nehnevá ma až tak tá pokuta, skôr spôsob akým som ju dostal. Smutné bolo aj to, že pri návrate k autu sa prehnalo čierne Audi. Zablikalo červeným svetlom na čelnom skle a veselo si šlo ďalej. Policajt nechápavo odskočil a neriešilo sa to. Napokon sa predsa len vrátil a niečo si tam vysvetľovali. Myslím, že aj zaplatil. Všetka česť, nuž len keby som ja nezastavil, tak už po mne vyrazia jak po údenom. Poprípade by si zastrieľali po mne a hneď by bol titulok v Korzári. Takže v skratke povedané, policajtom zase chýbajú peniaze, tak sa postavia na osvedčené miesta. Poprípade pružne zareagujú na nové možnosti na pokutovanie a šikanovanie vodičov. Neviem to ináč pomenovať. V zahraničí som takéto situácie nezažil. Budeme vás pokutovať a verte tomu, že si nájdeme spôsob, však pán Packa. Strácam úctu k týmto dopravným pytliakom. Koniec koncov nie som jediný, ktorému pri pohľade na bielo zelené auta stúpa krv v žilách.

Martin Hudák

Martin Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som?..Martin Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu